eerste dag - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu eerste dag - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu

eerste dag

Door: Snjiekje

Blijf op de hoogte en volg Monique

12 Oktober 2011 | Taiwan, Taipei

Zoo...toevallig even internet.
De reis is tot nu toe goed bevallen. heb er ondertussen 14 uur vliegen opzitten en zit nog in het hotel in Taipei te wachten op de volgende vlucht.

Ik kan al zeggen dat het hier een stuk beter is dan Nederland...echt wel lekker weer :D

nah foto's kan ik hier niet uploaden, dus dat zal gebeuren wanneer ik in australie geland ben.

nou dat was ff kort berichtje, me internet is op en kmoet naar het vliegveld!

tot horens :D

  • 12 Oktober 2011 - 16:23

    Curly:

    Goeie reis verder!! :) x

  • 13 Oktober 2011 - 08:39

    Angela:

    Have fun!! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Heerlijk een jaartje backpacken in 'Down Under' :D

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 15904

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2011 - 11 Oktober 2012

Op naar Australie :D

12 April 2006 - 14 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: