ff een korte update - Reisverslag uit Braidwood, Australië van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu ff een korte update - Reisverslag uit Braidwood, Australië van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu

ff een korte update

Door: Snjiekje

Blijf op de hoogte en volg Monique

13 Januari 2012 | Australië, Braidwood

Na 2 dagen in Canberra te hebben gezeten, zit ik nu al 1,5 week in Braidwood. Hier heb ik een paar dagen meegeholpen op een paarden racestal. Boh wat is dat anders om die paarden te rijden. Wel een hele leuke ervaring :-)

Ik ben 4 dagen nog weg geweest naar Batemans Bay. Hier lekker een paar dagen doorgebracht. Helaas was het weer niet heel geweldig. Heb niet gezwommen...twas veel te koud. Naja dan maar een andere x alsk aan het strand ben :-)

Dit weekend is campdrafting hier in braidwood.dat is een training wedstrijd voor jonge racepaarden. Hier help ik mee met de catering enzo. Lijkt me wel leuk omte doen. Na het weekend vertrek ik verder en de 17e begin ik dsn op de eventing stal :-) ben erg benieuwd :-)

Naja verder het weer is niet al te warm. Ik heb zelfs een paar dagen met een vest en lange broek gezeten en nog kou geleden.... Naja mag niet klagen, de zon schijnt weer goed.

Nou ik ga er maar eens mee stoppen, het eten is bijna klaar :-)

Groetjes

  • 15 Januari 2012 - 11:27

    Ronald:

    Klinkt goed mo! :D
    Doe ze de groetjes in Braidwood van mij! :D

    Amuseer je...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Heerlijk een jaartje backpacken in 'Down Under' :D

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 15898

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2011 - 11 Oktober 2012

Op naar Australie :D

12 April 2006 - 14 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: