Eindelijk weer in het gebied der mensen ;) - Reisverslag uit Canberra, Australië van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu Eindelijk weer in het gebied der mensen ;) - Reisverslag uit Canberra, Australië van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer in het gebied der mensen ;)

Door: Snjiekje

Blijf op de hoogte en volg Monique

02 Januari 2012 | Australië, Canberra

Heey

Na een lange tijd op de boerderij te hebben gezeten zonder mobiel bereik, internet en menselijk contact ;) ben ik toch maar weer verder getrokken,

de 31e ben ik snel in de trein gesprongen en naar Sydney gereisd. Hier heb ik met 2 meiden New Years Eve gevierd. Dit was echt geweldig. zeker het vuurwerk op de Harbour Bridge was super.
gisteren (de 1e) ben ik vertrokken naar de Blue Mountains met een van die meiden die een auto had. Hier hebben we de Redhand cave, de Victoria Falls en de Three Sisters gezien. 's avonds heerlijk gekampeerd met de Van bij de Victoria Falls. Was echt super wakker worden in zo'n mooie omgeving :)

vandaag ben ik vertrokken naar Canberra. Hier ben ik op bezoek bij familie (Tanya). ze hebben een super mooi huis met zwembad, hotpool en tennisbaan :). morgen vertrek ik naar Braidwood op bezoek bij andere familieleden. Zij trainen paarden en ik kan daar komen werken tot ik begin bij mijn ander werk. de 17e begin ik bij een grote eventhorse centrum :D echt geweldig :)

verder weet ik nog niet wat ik ga doen. ik wil wel nog terug naar Sidney, want ik heb daar eigenlijk nog helemaal niets gezien (alleen in het donker), en mijn reis verder maken naar Melbourne, Adelaide Tasmanie, Alice springs, cairns en terug naar Brisbane. Boh klinkt echt veel :P maar heb er zeker zin in.

Ow jah...iedereen nog Happy New Year!!! :D

(zal proberen er nu foto's op te zetten )

• 02 Januari 2012 - 11:44

Agnes :

Haaa mo! Jij ook gelukkig nieuwjaar, leuk da je smste :) heeeel veel Plezier nog daar, klinkt erg gaaf! Hier is het ook niet echt winter. Ik heb trouwens m'n motor! Zal je binnenkort foto sturen :) ben er kei blij mee en er ligt geen sneeuw dus kan lekker rijden. Ow mocht je een hardrock cafe tegenkomen (in sidney bijvoorbeeld) ik spaar pinnen in de vorm van een gitaar. Wil je me die meenemen voor m'n collectie? ^^ komen je ouders ook nog die kant op??
    Dikke kus xx have fun