begonnen met werken - Reisverslag uit Wyong Creek, Australië van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu begonnen met werken - Reisverslag uit Wyong Creek, Australië van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu

begonnen met werken

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

20 Januari 2012 | Australië, Wyong Creek

zooo, eindelijk maar eens echt begonnen met echt werken. Ben sinds woensdag werkzaam op de Limitless event en race stal :-)

Is een mega grote stal, met erg veel werk, maarja dan verveel ik me niet. 's morgens om 5 uur beginnen we, van 12 tot 3 pauze, en dan werken tot 6. Best vermoeiend maar wel leuk en leerzaam. Hier blijf ik een paar weekjes werken tot m'n pa en ma me komen opzoeken. Misschien voordat ze komen nog ff een tripje Sydney en misschien weekje Perth, maar dat weet moet ik nog ff bekijken.

Ben afgelopen week 3 dagen in Gosford geweest. Is ook een mooie plaats. Garry (familie) heeft me in die tijd mooie plaatsjes laten zien :-)

Naja het gaat hier nog steeds goed. Het weer begint warmer te worden, soms iets te warm om te werken, maarja daar doe je niets aan. Dan maar na het werk in het zwembad springen :-)

Verder heb ik niet echt iets speciaals meer te melden, dus gaak maar weer eens aant werk :-)

• 20 Januari 2012 - 10:29

Ronald:

He Mo, klinkt goed! Niet te hard werken he en kijk uit met gevaarlijke beestjes op dat soort ranches!!

Mocht je Garry nog zien, doe hem de hartelijke groeten van mij!