Eindelijk weer eens een update :) - Reisverslag uit Bingara, Australië van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu Eindelijk weer eens een update :) - Reisverslag uit Bingara, Australië van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer eens een update :)

Door: Snjiekje

Blijf op de hoogte en volg Monique

09 December 2011 | Australië, Bingara

zo eindelijk weer eens een update.

Ik heb 4 weken geleden een coboy cursus gevolgd bij een paardenfokkerij en inrijdstal. hier ben ik nu lekker blijven plakken. Ik ben nu werkzaam op deze boerderij waarbij ik dagelijks veel aan het werk ben met de paarden, dus dat bevalt heel erg goed. helaas heb ik daar geen mobiel bereik en ook geen internet. voor internet moet ik naar het dorp toe (25 minuten rijden) en daar heb ik maar 1 uur internet.

de afgelopen weken heb ik veel gedaan hier. Schapen geschoren, kalveren gebrandmerkt, gecastreerd en de horens afgeknipt, paarden ingereden, een paard en schapen geslacht (deze waren niet in orde en het was beter om ze af te maken), en ga zo maar door...veel gedaan en meegemaakt.

Op de boerderij ben ik uitgenodigd om kerst met hun te vieren, en de vraag gekregen of ik met oud op nieuw ook daar wil zijn. dan is er in het dorp een grote rodeo, wat wel echt geweldig is....maar ben er nog niet helemaal over uit, want oud op nieuw in Sidney is ook helemaal geweldig!! nah we zien het wel. Ik heb nog geen plannen en ik zie het wel per dag :)

nah ik zal nog wat foto's hier op de site zetten en dan is me uurtje internet alweer voorbij :(

groetjes!!!

  • 09 December 2011 - 05:57

    Amanda:

    wauw meid, klinkt allemaal super. Geniet nog van je tijd daar..missen jou hier! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Heerlijk een jaartje backpacken in 'Down Under' :D

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 15900

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2011 - 11 Oktober 2012

Op naar Australie :D

12 April 2006 - 14 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: