Hallowtjes - Reisverslag uit Limbricht, Nederland van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu Hallowtjes - Reisverslag uit Limbricht, Nederland van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu

Hallowtjes

Door: Snjiekje

Blijf op de hoogte en volg Monique

11 April 2006 | Nederland, Limbricht

hallow allemaal...
me laatste dag hiero in Nederland...me tasje is ingepakt...en op naar het vliegveld..:P
nouja...ik zal iedereen erg missuh...*huil*
tot over 3 maandjes.
maar blijf kijke op deze site voor leuke fototjes..:P
doegies

  • 11 April 2006 - 15:05

    Denise:

    Ey monique en annie..

    Ik wens jullie heel veel plezier en hoop dat jullie er veel van leren.. sla elkaar niet de koppen in, maar geniet van iedere dag.. Dit maak je waarschijnlijk maar 1 keer mee..

    Tot over 3 maanden....
    Groeten..
    Denise

  • 11 April 2006 - 15:15

    Aggie:

    wheeeeeeeeeh ;) hee mo'tje veel plezier daaro in canada, kga je dadelijk nog ff uitzwaaien :) annie ik ken je niet, maar jij ook veel plezier.
    Groetjes x agnes

  • 11 April 2006 - 15:27

    Patricia/ Flame:

    Een hele goeie reis en aankomst gewenst en een te gekke tijd. ik ben benieuwd naar he foto,s,
    groetjes patricia en flame

  • 11 April 2006 - 16:23

    Erik:

    SCHAT,veel plezier

  • 11 April 2006 - 16:44

    David:

    Hee lief nichtje van me!!

    Nou ik wens je heel veel plezier daar in Cannada, ik ben stiekem wel een beetje jaloers hoor...

    Hou me astemblieft op de hoogte van al je uitspattingen en beslommeringen aldaar he...

    Kus David!

  • 11 April 2006 - 19:01

    Rachèlle:

    Hey Monique en Annie
    Leuk dat jullie een dagboek bij houden op deze site. Veel plezier in Canada dit is echt een superstage!
    Groetjes Rachèlle

  • 12 April 2006 - 09:11

    Angela:

    Mooooootje,

    Heel veel plezier daaro!!
    Geniet ervan...en laat wat van je horen!!

    Tot over 3 maandjes!!
    Dikke kus, Angela

  • 12 April 2006 - 19:14

    Rianne:

    Heej Moniquejuhhh!!! Leuke site! Ik zal hem zekers goed in de gaten blijven houden de komende maanden. Geniet van deze ervaring enne....sla aub geen Canadees heerschap aan de haak (nou ja, een giraffe mag nog wel...) Je mag in geen geval gaan emigreren:)Want dan zul je ook een huissie voor mij moeten kopen daar in verwegistan!

    Liefs,
    Rianne

  • 14 April 2006 - 14:13

    Desiree Sormani:

    ha jij en hoe is het daar,ben je al aan het werk? Ik hoorde van je moeder dat het wel erg koud is daar. warm aankleden dus.
    groetjes en tot hoors
    desiree

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Heerlijk een jaartje backpacken in 'Down Under' :D

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 226
Totaal aantal bezoekers 15892

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2011 - 11 Oktober 2012

Op naar Australie :D

12 April 2006 - 14 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: