greetings from calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu greetings from calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu

greetings from calgary

Door: Snjiekje

Blijf op de hoogte en volg Monique

25 April 2006 | Canada, Calgary

hallow iedereen.
hier weer een mailtje van mij :P hiero is alles goed. het is hier lekker weer en het wordt nog beter :D
zondag zijn we gaan skieen. dat was egt wel lekker en zeer mooi!! skieen bij lake louise. ik ben 6 keer gevallen :S maar dat kwam omdat ik het al een tijdje niet meer had gedaan en het erg stijle (vond ik) hellingen waren. verder is het hier luek. het werk begint nu een beetje leuker te worden en niet alleen vuil opruimen, maar ook de dieren voeren. we zijn bij de lynxen in het verblijf geweest. morgen gaan we naar de zoo ranch toe. daar zitten allerlei verschillende (zeer) bedreigde diersoorten. dat lijkt me wel leuk om te zien.
we mogen nu zelfs in de karretjes van de dierentuin rijden :D das wel leuk om te doen. verder hebben we vandaag eigenlijk alleen maar een beetje stokken verzameld en dat op een hoop gegooid. dat was ons werk voor vandaag...:P
maarja dat hoort er ook bij he.
ik ga maar weer een

  • 25 April 2006 - 05:20

    Erik:

    Ja ik lag zeker al te slapen, het was half 4 hier! :P

  • 25 April 2006 - 11:49

    Lonneke:

    haha welkom in het dierentuin werk!

    Wen er maar vast aan,
    dalijk ben je gediplomeerd/profecioneel poepschepper

  • 25 April 2006 - 11:50

    Lon:

    Professioneel

  • 27 April 2006 - 20:01

    Agnieszka:

    hej dames ik vind het leuk!!!ik wil het ook een keer mee maken. en hoe zijn die mensen daar aardig en zo en eten???en missen jullie ons een beetje?
    groetjes en dikke kus !!doe maaer voorzichtig!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Heerlijk een jaartje backpacken in 'Down Under' :D

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 15892

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2011 - 11 Oktober 2012

Op naar Australie :D

12 April 2006 - 14 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: