eeya - Reisverslag uit Calgary, Canada van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu eeya - Reisverslag uit Calgary, Canada van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu

eeya

Door: Snjiekje

Blijf op de hoogte en volg Monique

20 April 2006 | Canada, Calgary

hallowtjes,,
hier weer een berichtje. tis hier lekker weer..:D misschien wordt ik dan toch nog wel eens bruin.
vandaag zijn we voor de 2e dag gaan werken. tis wel leuk! we zijn (beide dagen) begonnen met vuil op te ruimen. dat was wat minder maarja het hoort erbij he.
vandaag was egt wel leuk. er werdt een grizzly beer geopereerd. had een tumor op zn kop. deze operatie heb ik gefilmd (gedeeltelijk)
ow ik moet stoppen want het eten is klaar.
morgen misschien nieuwe foto's. het nadeel is alleen dat ik niet meer als 10 foto's kan dus helaas. rest komt later...
doegies !!

  • 20 April 2006 - 10:24

    Agnes:

    hee mo, leuk da je et naar je zin hebt :) hier begint et ook eindelijk eens goed weer te worden, zonnetje schijnt goed en na et weekend wordt et nog warmer :D veel plezier nog, heb je btw al skype geinstalleerd??
    groetjes kus

  • 20 April 2006 - 12:29

    Rachel:

    hey meis, echt supervet dat je nu in Canada zit. Lijkt me echt te gek. ik heb over 4 weekjes examens en dan 3 maanden vrij. Wanneer kom je terug? ik hoop dat je het daar mega naar je zin hebt, ik zou het wel weten;) dikke knuffel van Rachel

  • 24 April 2006 - 08:45

    PHH:

    ga zo door en maak er wat van

    m vr gr PHH

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Heerlijk een jaartje backpacken in 'Down Under' :D

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 15892

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2011 - 11 Oktober 2012

Op naar Australie :D

12 April 2006 - 14 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: