Foto's - Reisverslag uit Calgary, Canada van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Calgary, Canada van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Snjiekje

Blijf op de hoogte en volg Monique

17 April 2006 | Canada, Calgary

hallow..
hier foto's van mij. t zijn er maar een paar, maar toch. ze zijn wel leuk!
het is vandaag een leuke dag geweest. we zijn eerst naar de dierentuin geweest en hebben daar onze kleren en volunteers pas gekregen. toen we thuis kwamen hebben we een paas diner gehad. scott en karin hadden mensen uitgenodigd, dus was wel gezelli.
verder is er niet zo heel veel gebeurd. morgen hebben we vrij. de rest is dan aant werk hiero, dus hebben we het huis voor ons alleen. lekker.....
maarja kben er weer vandoor...ik ruik dat er eten op tafel staat :P haha
groetjes daaro...
doegies

p.s. voor iedereen die het wilt weten (ook voor degeen die het niet willen:P) ik ben vaker rond 6 uur jullie tijd online :P)

  • 17 April 2006 - 09:59

    Patricia:

    hey Mo, wat cool die foto,s,zo kunnen wij ook een beetje meegenieten van canada ;) Ik ben benieuwd hoe het werken gaat bevallen en kijk uit naar je nieuwe foto,s!!
    groetjes van ons allemaal uit ons natte nederland

  • 17 April 2006 - 11:11

    Nicole:

    Ha! Leuke foto's! Vooral die van Annie hahha :D

  • 17 April 2006 - 11:20

    Agnes:

    Nice pictures :) have fun daaro xx

  • 17 April 2006 - 20:48

    Igor:

    heey....
    ik wil je een hele fijne reis toe wensen en ik hoop dat je het daar echt naar je zin zult hebben...
    maar dat zal toch wel lukken he?
    groetjes igor

  • 18 April 2006 - 07:31

    Ans Wauben:

    Hallo Monique ik zie dat de boeken van mijn bieb geholpen helpen je snel thuis te voelen in de zoo
    vooral de beer ziet er echt echt uit! Heel veel plezier gr moeder van Rianne

  • 18 April 2006 - 09:46

    Jessica:

    hey Monique,

    Kei leuke foto's (die van annie lijkt best goed;) (sorry annie))

    Have fun! en ik blijf lezen!!!

    Groetjuuuhs!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Heerlijk een jaartje backpacken in 'Down Under' :D

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 15895

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2011 - 11 Oktober 2012

Op naar Australie :D

12 April 2006 - 14 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: