vanuit calgary! - Reisverslag uit Calgary, Canada van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu vanuit calgary! - Reisverslag uit Calgary, Canada van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu

vanuit calgary!

Door: Snjiekje

Blijf op de hoogte en volg Monique

15 April 2006 | Canada, Calgary

hallowtjes..
we zijn nu gearriveerd in Calgary. we werden van het vliegveld opgehaald en zijn daarna zo goed als meteen gaan slapen. de dag erna kregen we een lekker ontbijt: wafels, kleine pannekoeken en spek. vandaag krijgen we muffins :D. gisteren hebben we ook meteen een etentje gehad bij vrienden van Scott en Karin...da was lekker..:D
gisteren zijn we ook gaan kijken in de Calgary zoo. tering het is daar groot!!
zondag hebben we een gesprek met John, onze stagebegeleider. dan krijgen we te horen hoe en wat. maarja kga er nu mee stoppen, ons eten is klaar...:P
doegies..
ps. de foto's komen eraan zodra we tijd hebben...:P

• 15 April 2006 - 17:00

Denise:

Fijn dat het er zo tering cool is.. Ik hoop echt dat het er zo blijft.. Geniet er lekker van en ik ga binnenkort genieten van jullie foto's...!!!!

Kuskus..
    Denise

• 16 April 2006 - 10:02

Ron:

He moinique alles good doa... suc6 daaro en ook de groeten aan annie

groeten x Ron

• 16 April 2006 - 10:23

Barbara:

keileuk voor je dat je t naar je zin hebt..OOk voor annie natuurlijk!! veel succes op jullie eerste stage dag, hoop snel weer iets te horen!!

groetjes barbara

ps: lekker ontbijt!!

• 16 April 2006 - 11:06

Nicole:

Hoi Monique en Annie! Sjiek om te horen dat jullie het daar zo naar jullie zin hebben! Ik kan niet wachten om de foto's te zien! Het ontbijt zal wel wennen zijn hè? Lekker!! Haha! Succes met jullie gesprek en tot snel! Ik krijg inmiddels ookal de kriebels! Vrijdag vertrek ik alweer :) Dan houd ik jullie ook op de hoogte! Groetjes!! xxxxx Nicole!

• 16 April 2006 - 12:51

Lianne:

cool zeg! maar pas op voor je kilotjes met die mega ontbijten hihi :D Veel plezier straks ook met de stage allebei!
    groetjes

• 16 April 2006 - 17:15

Gaby:

hey moniek
    leuk dat het zo gezellig is
    ik heb je al lang niet meer gezien
    veel plezier daar
    groetjes

• 16 April 2006 - 20:50

Patricia:

hey avonturiers, haha
    fijn dat jullie reis zo goed verlopen is. Nu gaat het echt spannend worden he,ben benieuwd. hier is alles gewoontjes en vies weer :(