greetings from calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu greetings from calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu

greetings from calgary

Door: Snjiekje

Blijf op de hoogte en volg Monique

30 April 2006 | Canada, Calgary

eeeyz....
weer ff een korte update van mij..:P
he is hier lekker weer! iedere dag is het wel warm. ik begin al een beetje bruin te worden. het enige nadeel is dat ik boers bruin wordt (onderarmen bruin en bovenarmen wit :S) maarja tis wel bruin.
de afgelopen week heb ik weer hard gewerkt op stage. dinsdag avond zijn annie en ik met onze supervisor mee gegaan naar de zoo ranch en hebben daar geslapen. de dag erna moesten we helpen met een zwembadje graven voor een whooping crane (zeer bedreigde kraanvogel). dit lukte best makkelijk, omdat een machine het meeste werk voor ons deed. het was op de ranch egt super mooi. rustig, groot en best leuke beestjes. alleen hebben we daar weinig van gezien.
het bed daar was wel egt super lekker.
verder hebben we goed gewerkt. alleen dinsdag was geen leuke dag. hebben we de hele dag stokken moeten oprapen en naar een berg moeten brengen en bepaalde stukken moeten harken...dat was ergt erg.
maarja de dagen erna (behalve op de ranch) hebben we veel met de dieren mogen werken en weer mee mogen kijken met een schoolprogramma dat de leerlingen achter de schermen mogen.
sja dat was een beetje mijn update.
kspreek jullie nog wel....
doegies xxx

  • 30 April 2006 - 11:15

    Agnes:

    hee mo'tje,sorry datk gisteren nie op skype was. Kmoest optreden met de band, was trouwens goed gegaan :D klinkt leuk daar, veel plezier nog en ik spreek je nog ;)
    groetjes xx

  • 30 April 2006 - 12:22

    Nicole:

    Hey lieverds!
    Klinkt allemaal goed daarzo! Met mij gaat het ookal weer een stuk beter haha! Ik mis jullie en ik hoop dat jullie nog veel plezier zullen hebben daarzo! Groetjes xxx!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Heerlijk een jaartje backpacken in 'Down Under' :D

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 15892

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2011 - 11 Oktober 2012

Op naar Australie :D

12 April 2006 - 14 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: