eeeyz - Reisverslag uit Calgary, Canada van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu eeeyz - Reisverslag uit Calgary, Canada van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu

eeeyz

Door: Snjiekje

Blijf op de hoogte en volg Monique

31 Mei 2006 | Canada, Calgary

hallow iedereen..
na een hele lange tijd zal ik maar weer eens iets op deze site zetten he..:P
ben een beetje te lui geweest om hier iets mee te doen...schaam schaam...
maar het is hier nu egt leuk. we mogen nu meer door de hele dierentuin heen doen. vandaag (di 30 juni) heb ik de hele dag mee mogen lopen bij de giraffen. heb zelfs een kunstmatige inseminatie meegemaakt bij een giraffe en dit komt maar heel zelden voor. het is tot nu toe pas 6 keer op een giraffe toegepast.. en ik mocht bij eentje zijn.VET!
het enige mindere is nu, je leert meerdere mensen kennen na een paar weken, en nu heb ik gwoon te weinig weekeinden nog maar over om de dingen te doen die ik nog wil doen! maarja, de weekeinden zullen nu niet meer saai zijn!
vrijdag mag ik met een vrouw mee werken waarmee ik een weekeind mee ben gaan paardrijden.. dus dat wordt ook nog wel leuk!
ik wil eigenlijk 10 of 11 juni naar een springwedstrijd gaan hier in canada. dat is een van de grootste wedstrijden en ik heb kaartjes...:D ook weer leuk!
verder is het best wel erg met annie en mij...we eten gwoon iedere avond ijs!! haha...en dan maar afvragen waarom ik dik wordt!.
maarja dit is tot nu toe eventjes mijn verhaaltje...weet eventjes niets meer te vertellen..:P
nouja tot de volgende keer.

doei xxx Monique

• 31 Mei 2006 - 05:25

Kyra:

Ik wil mee naar die wendstrijd !! :P
    Have fun. heb je mijn mail gelezen?
    Kus Kyra

• 31 Mei 2006 - 11:15

Agnes:

haha klinkt goed daar :D have fun, spreek je wel op skype ;) xx

• 31 Mei 2006 - 11:16

Agnes:

kvind die foto van die nijlpaard en die vallende jij wel op elkaar lijken ;) xx

• 01 Juni 2006 - 05:44

Nicole:

Hey lieverd! Hendig leuke foto's heb je er op staan!! Heel erg leuk! Zo te horen zit je wel goed daar hè! Toch alweer een tijdje hè, de tijd vliegt hier ook! Dikke kus en knuffel!!... :D