Brisbane deel 1 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu Brisbane deel 1 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu

Brisbane deel 1

Door: Snjiekje

Blijf op de hoogte en volg Monique

17 Oktober 2011 | Australië, Brisbane

na nu 5 dagen in australie te zijn heb ik weer internet :D dus tijd voor een kleine update.

Het weer is tot nu toe gemakkelijk uit te houden. het is ongeveer tussen de 18 en 25 graden.

afgelopen vrijdag heb ik mijn eerste autoritje hier gehad. het was vreemd om aan de linker kant van de weg te rijden, maar ik heb het overleefd :D ik ben naar het winkelcentrum gereden. uiteindelijk niets gekocht, maar dat komt nog wel.

afgelopen weekend naar Stradbroke Island geweest. hier hadden we een verjaardagsfeest met 10 vrouwen, boh dat was geweldig. ben gisteren voor het eerst wezen surfen. ziet er toch veel gemakkelijker uit dan dat het is. Het is me gelukt om de golf om mn knieen te nemen...volgende keer ga ik staan (hoop ik)
Op het strand was het super weer, het was echt een plaatje; witte strand, helder blauw water.

we hebben er zaterdag een super storm meegemaakt. we zaten aan de rand van de storm. flink regenen en onweer. zag er super uit op het strand. daarna lekker gegeten en gefeest in de pub. genoeg leuke aussies daaro ;)

Ik ga zo es proberen om wat foto's te plaatsen. zaterdag heb ik een grote 'Nieuwkamp family dinner'. deze was maanden van te voren gepland, en toevallig kan ik er nu ook bij zijn. best leuk :)

Nog even kijken om een tripje naar de Australia Zoo te plannen en eens kijken waar en wanneer ik verder ga.

nou veel plezier daar in het koude kikkerlandje!

see yah mate!!


  • 21 Oktober 2011 - 17:16

    Margit:

    Ha Monique,
    Wat leuk om je avonturen te lezen en wat ben ik jaloers op het weer daar! Vanmorgen moest ik voor de eerste keer de autoruiten krabben. Het is hier fris, maar erg mooi droog en zonnig weer.
    Wat leuk dat ze daar voor jou speciaal die familie BBQ organiseren zeg! dan voel je je echt welkom!
    En dat surfen....dat kan hier toch ook, daarvoor hoef je toch niet helemaal aan de andere kant van de wereld te zitten!
    Ik vind het in ieder geval kei dapper, knap en stoer van je: een jaar ergens anders de wereld ontdekken!
    Geniet! Geniet! en verlies je hart niet aan een of andere aussie uit de kroeg!!!!

    Liefs,
    Margit en Co

  • 21 Oktober 2011 - 21:26

    Agnes:

    hee meid!
    Klinkt nu al goed en je bent er pas net! :D gaaf! Have fun!

    xx

    p.s. doet de mp4 speler et goed? ;)

  • 23 Oktober 2011 - 12:09

    Monique Nieuwkamp:

    Hey margit & Co,
    het is hier egt toppie, maar het surfen is hier tog veel beter dan in nederland :) al die knappe aussie boys ;) maar zal proberen de aussies niet in de kroeg te vinden. is op het strand wel goed?! :P

    @ agnes....mp4 doet het toppie :) thnx :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Heerlijk een jaartje backpacken in 'Down Under' :D

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 15901

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2011 - 11 Oktober 2012

Op naar Australie :D

12 April 2006 - 14 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: