Brisbane deel 2 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu Brisbane deel 2 - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu

Brisbane deel 2

Door: Snjiekje

Blijf op de hoogte en volg Monique

22 Oktober 2011 | Australië, Brisbane

Zoo....mijn eerste 1,5 week zit er alweer op hier in Australie, en al een hoop gedaan/gezien.

Afgelopen week geprobeerd bij te komen van het afgelopen weekend (helaas niet al te goed gelukt ;)) 2 personen verhuisd; Michelle Nieuwkamp en haar huisgenoot Lucy. afgelopen zaterdag een familie diner gehad in een Duits restaurant met gezellige muziek, waarvan we ook pas laat in bed lagen.

Afgelopen week heb ik ook voor de eerste keer kangaroo gegeten...boh is dat ff lekker :) daarnaast ook verschillende zeedieren gegeten zoals oktopus en oesters. was eigenlijk best goed binnen te houden ;)

morgen ga ik naar de 'gold coast'. daar de boel eens onveilig maken ;)

tot nu toe is het me nog niet gelukt om foto's op de computer te plaatsen, en vandaag ben ik mijn kabeltje vergeten. maar ik zal proberen snel de foto's erop te gooien.

dat was het snel voor nu ff. ik ga me nu lekker pitten. Have fun daaro en tot spreeks ;)

x

  • 23 Oktober 2011 - 13:13

    Esmeralda Prevoo:

    heey,
    be hier terecht gekomen via facebook! maar heerlijk daar in australie he!!
    brisbane ben ik ook geweest! erg veel gekocht daar in die stan!
    je moet wel echt naar noosa en fraser island gaan, dat is echt geweldig! nou veel plezier nog daar!

    groetjes esmeralda

  • 23 Oktober 2011 - 17:24

    Vul Hier Je Naam In.:

    Vul hier je reactie in...
    HE! Moniekje,
    Ik zit nu met je pa je bellen en ondertussen ben ik dit berichtje aan he typen. Mooie site en als ik zo meteen met je pa uitgekletst ben ga ik even je hel site bekijken.
    Veel plezier onderweg.
    Groetjes Nellie Hamer.

  • 24 Oktober 2011 - 10:07

    Natasja:

    Hey Monique,

    Leuk om de verslagen van je belevenissen te kunnen lezen.
    Volgens mij heb je het daar wel naar je zin en mis je ons nog niet echt!haha.
    Geniet er van en veel plezier vanavond.

    Gr Natasja

  • 31 Oktober 2011 - 10:11

    Natasja:

    Hey Monique,

    Wat een leuke foto,s zeg!!
    Ben best wel jalours op de Zoo bezoek daar zou ik ook ooit nog best eens naar toe willen.
    Hoop dat je het nog steeeds naar je zin heb en over 345 dgn ben je al weer terug dus geniet er van!!!!

  • 01 November 2011 - 17:09

    Agnes:

    Nou, waar blijven de foto's van de surfer dudes? ;) x

  • 06 November 2011 - 19:11

    Nellie Hamer:

    Hoi Hoi
    Ik vind het leuk om al die foto's te bekijken het is alleen zo lastig iedere keer die laptop te moeten kantelen wil ik geen pijn in mijn nek krijgen.
    Groetjes

  • 07 November 2011 - 09:45

    Margit Niels:

    Ha Monique,

    Helemaal in je element zo te zien aan al die wilde dieren!!!!!!
    Maar die Koala.....kan die mee in die UGGS? dan heb je altijd een leuk aandenken aan deze reis.

    Liefs,
    Piet, Margit en Tomas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Heerlijk een jaartje backpacken in 'Down Under' :D

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 15902

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2011 - 11 Oktober 2012

Op naar Australie :D

12 April 2006 - 14 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: