eerste mailtje na vertrek! - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu eerste mailtje na vertrek! - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Monique Nieuwkamp - WaarBenJij.nu

eerste mailtje na vertrek!

Door: Snjiekje

Blijf op de hoogte en volg Monique

12 April 2006 | Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

hallow iedereen,
We zitten nu in Chicago. we hebben een 9 uur durende reis nu gehad..we hebben nu al een gedeelte van chicago gezien. we gaan morgen naar Down Town om daar nog een gedeelte van Chicago te zien. helaas moeten we om 3 uur al weer vertrekken om onze vlucht naar Calgary te halen.. maarja. we zitten nu in een heeeeeel mooi, groot huis, met hele vriendelijke mensen, me achterneef (zit in de familie he :P)
annie heeft weer erg gemorst met cola in het vliegtuig, die viespeuk!!!
Verder is alles goed gegaan. het is nu bij ons 21.15. tijd om naar bed te gaan, want het is bij jullie 04.20. ben dus al meer dan 24 uur wakker...:S
maarja kga maar kappen..annie moet weer op mail..:S haha
morgen vertrek naar canada, dus cya later!!
doegies xxx

  • 13 April 2006 - 07:47

    Lonneke:

    Wow hardstikke gaaf man stage in canada! en dan ook nog eens in een dierentuin! :D welke afdeling sta je? Ik heb net mijn Antwerpen Zoo stage achter de rug, misschien hou ik er een baan aan over.. Ik ga nu eens even kijken op site van dierentuin canada ;) dadaag en veeeel plezier, maar datgaat wel lukken :D
    greetz Lonneke

  • 13 April 2006 - 07:51

    Lonnekje:

    euhh welke dierentuin is t nou precies?

  • 13 April 2006 - 07:51

    Lon:

    ah Calgary Zoo gevonden!

  • 13 April 2006 - 09:13

    Agnes:

    slaap lekker ;) haha..

  • 13 April 2006 - 12:26

    Sandra:

    maar annie toch..... meteen al je zooi achterlaten ;). Ik vind het echt kei vet voor jullie veel plezier, ik blijf jullie volgen
    groetjes Sandra

  • 13 April 2006 - 13:20

    Nicole:

    Hey bofkonten!
    Wat leuk om te horen allemaal! En Annie, foeifoei! Heb je de sinasappels meegenomen Monique?;) hahaha! Veel plezier en tot horens! Groetjes xxx Nicole!

  • 13 April 2006 - 16:24

    Agnieszka:

    Wat tof. Ik ben zo blij voor jullie en ik hoop dat de stage ook zo leuk wordt. Veel succes en laat veel van zich weten. en gedraag je hahahaaha Dikke kus Dames Vegeet ons niet ciao

  • 14 April 2006 - 15:13

    Hee Mootje:

    Ik ben blij om te horen dat het jullie goed bevalt.Maak er wat van. Maar gedraag je wel!

    Kus Je grote zus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Heerlijk een jaartje backpacken in 'Down Under' :D

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 15889

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2011 - 11 Oktober 2012

Op naar Australie :D

12 April 2006 - 14 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: